mandag 6. april 2009

min 4 opplevelse.



og den 4 opplevelsen.(Mars 2009.)


det var kveld,dagen hadde hadde gått fort,jeg gikk inn på det rommet jeg lå i,for å legga meg å sove,jeg kjente hele tiden at det var noe jeg skulle få se eller oppleve,igjen. gud la det i hjertet mitt. jeg var ikke redd. for ville gud vise meg,så får han vise. og jeg sier det,det er virkelig og sant,som de andre opplevelsene,Gud vil vise meg det,slik at jeg kan fortelle dere mennesker om det. jeg la meg ned og lukka øynene,og kjente den rørelsen ved mitt hjerte hele tiden. lå litt våken og tenkte litt,før jeg sovna,jeg ba litt til jesus,som jeg gjør hver kveld når jeg skal legga meg,og hver dag. Ganske viktig for meg.
for jeg sier,jesus lever,han er i dag den samme. og han er virkelig til. og opplevelsen jeg hadde er virkelig,jeg var der. slik at jeg kan advare dere sjeler,mennesker. det stedet vil dere ikke gå til,eller havne i.
etter jeg hadde bedt,så la jeg meg for å sove,jeg sovna inn,og etter en liten stund,så befant jeg meg i helvete,jeg kjente igjen,pågrunn av varmen,og den fæle lyden i helvete,og støyet,men det var det gud vil vise. i en celle ble jeg ført inn,en mørk og varm celle,det var mørkt,jeg kunne ikke se noe,utenom det røde i mørkret,av flammene og varmen,knallrødt som tærer på din hud.
jeg fikk ingen styrke, jeg falt ned på bakken,og der lå jeg og ropte,jeg prøvde å krype bortover,få meg vekk,og ut av cella,men det hadde ikke hjelpt noe som helst,uansett. Helvete er stort,og det er millioner av sjeler i pine,hvert minutt,sekund. og det tar aldri i evighet slutt. og det vil fortsette og fortsette i en evighet.
jeg prøvde å røre meg,men jeg hadde nesten ingen styrke til det,jeg fikk heller ikke puste,det var ikke luft der,alt du kunne kjenne var en glo varm varme,og svovel lukt . trodde jeg skulle dø,men det gikk ikke. jeg kunne ikke snu meg for å se hva som var ved siden av meg i mørkret,så det røde hele tiden over meg,og kjente det,men jeg visste det var noen ved meg i samma celle som meg. jeg kunne høre de,2 stk var det,og dem lo,og ekle lyden fra dem,skremte meg,jeg ropte og ropte i angst,men ingen kunne høre meg,Jeg hadde da den følelsen av og være fortapt uten gud,Jeg var som de andre menneskene i fortapelsen,fortapt,ingen nåde,ingen gud som er der,men bare i angst og en gru full pine som du ikke kan tenke deg. jeg skrek enda mer,jeg ropte på hjelp,men ingen hjelp fikk jeg,bare enda mer smerte . av at jeg hadde styrke til å rope sånn,skjønner ikke jeg,jeg bare lå der,nakken min var bøyd bakover,jeg kunne ikke snu hue mitt,eller le'e på det,akkurat som det var knekt,det var bakover,mens jeg prøvde å krype,men jeg så ingenting. jeg ropte På jesus,på hjelp,Skrik av Pine,og jeg skal Love det,at det er grufullt,det er så alvorlig,at jeg blir på gråten når jeg skal fortelle det,at det er så smerteFullt,jeg blir på gråten av og tenke på det,at dere mennesker ikke klarer og forstå hvor dere er på vei henn,når dere ikke har tatt imot jesus som deres frelser og herre,for han er den eneste veien til himmelen,eneste veien vekk fra fortapelsen! -Satan lurer flere mennesker hver dag fortapt! og nå er dem i pine der,i en evighet. når jeg sier ordet Pine,så mener jeg virkelig pine. det stopper aldri.
hørte dem 2 demonene le av meg,der jeg lå,jeg kunne kjenne dem rørte borti meg,og da skrek jeg av angst og redsel,pine rop. men jeg kunne ikke komme meg vekk.
jeg kunne kjenne noe spisst noe,borti sia på meg,jeg ropte og skrek,jeg led. jeg skal love,det var forferdelig. til slutt så kjente jeg det spisse ble stikki inn i meg i sia mi,og jeg prøvde å få meg vekk mens jeg skrek,det var så mye støy fra andre så det var forferdelig.
dem stakk flere ganger inn og ut i sia mi,mens jeg låg der og kravla i varmen. og ikke kunne røre på hue mitt,bare på øynene mine. det var så grufult og fælt,så jeg sier til dere mennesker,elskede sjeler av herren,Ta imot jesus,før det er for sent for dere. helvete er virkelig ,og det er et pine sted,og det tar aldri i evighet slutt.
jeg kunne kjenne smaken av helvete,det fæle støyet og ropene om tilgivelse.,av flere millioner av mennesker i pine,som ønsker og bli satt fri fra fortapelsen,som roper på jesus dag og natt,men ingen hjelp dem får,det er for sent...
jeg våknet opp etter stikkingen i sia mi,og jeg takket jo gud,det er godt og tilhøre han,men jeg vet hvorfor han viser meg det stedet,helvete. fordi jeg skal fortelle dere,at det er et sted hvor syndere går,Det står i bibelen,helt klart om helvete,At syndens lønn er døden. så elskede sjeler ,Jesus lever,det kan når som helst bli for sent,og da er det også for sent til å snu. ta imot han,mens det enda fins tid.
jeg fortalte min søster om morgenen,om min opplevelse i helvete.. og takk jesus,for at jeg er frelst
.

3 kommentarer:

Caroline Sande sa...

Dette var veldig alvorlig og skremmende å lese, Gastano. Jeg har lest lignende i Mary K. Baxters bok om helvete.
Det er bare så fryktelig at mange kommer dit, jeg har lyst å skrike det ut til folk; gå til Jesus og bli frelst før det er for sent!

Caroline Sande sa...

Kjære Gastano, kan jeg få kopiere dette vitnesbyrdet inn i bloggen min på www.sol.no? Jeg ber deg inderlig svare ja, det er så mange som trenger å lese dette vitnesbyrdet, det kan redde mange mennesker fra fortapelsen vet du. Jeg ber deg.
Du må gjerne svare meg på: casande@yahoo.no

perlen sa...

hei,bra skrevet.savner deg nå når du ikke er hjemme vet du...klem mamma