torsdag 16. april 2009

Syn



Mitt Syn.


Jeg fikk se En glede,en glans og mange mennesker ,det var latter og Liv der dem var,der dem befant seg. Det var liv en ordentlig glede i fryd og dans. Menneskene dansa på den veien jeg så,men rundt der så fikk jeg se et mørker,rundt alle menneskene jeg så,de levde i verden i glede og fryd,øynene dems var forblindet. Gud strekte sin hånd og lot meg se det som var rundt den glansen,Der var det et mørker,veldig mørkt. i møkret kunne man kjenne at det var veldige krefter,menneskene dansa på vei inn i det. over i mørket kunne jeg se Satan,han sto der og Kasta ut snarer,feller,slik at menneskene havna i dem ,og han dro dem nermere Seg,og i mørket bak,var det en port jeg fikk se,en mørk og svart port,da visste jeg det at porten jeg såg,var Dødsrikets port.. ut av porten Kom det flammer,som slog mot alle menneskene,men dem var forblindet av djevelens slør,forran dems øyne. flammene sprøt ut av den porten,og menneskene i verden var på vei inn i flammene,satan sto og kastet Snarer ut,og feller,slik at dem kunne snuble i dem,og falle.
Hver dag står djevelen og kaster snarer,hver dag lurer han Sjeler fortapt. han fanger dem inn i flammene,og da er det for sent. verden kan virke artig,alt det den gir kan virke som en dans på roser,men Bak den glansen står satan der og fanger.
Han vet det at jesus kommer snart,og tiden er så kort,og han raser enda mere nå i dag ,for han vet jesus gjenkomst er nær.
han vil at vi skal tråkke på hans feller,falle og ikke klare og reise oss opp igjen,for da har han oss der. Men jesus lever,han elsker deg og ser deg,hans kjærlighet er uendelig. og han vil gi deg det du trenger,om du kommer til han,og åpner ditt hjerte opp for han. ;)

6 kommentarer:

Caroline Sande sa...

Det er forferdelig viktig å bli frelst og renset i Jesu BLOD, ha troen på Ham i sitt hjerte. Livsviktig.
Man er da beskyttet mot satans åndehær, man får kraft fra Herren Jesus til å stå oppreist og ikke falle.
Tiden er virkelig nær, må bare folk forstå det, må de bare innse at de trenger Jesus, Han er veien, sannheten og livet, ingen kommer til Faderen uten gjennom Ham.
Jeg har en nød i mitt hjerte, at folk må høre på oss og lytte til budskapet om frelse og rettferdighet.

Gastano sa...

Ja det er forferdelig,tror gud skal gjøra noe veldig stort noe,noe må skje snart.. håper på å kunne vinne sjeler for herren.

Caroline Sande sa...

Du tror Gud skal gjøre noe veldig stort snart, sier du. Dette du skriver føler også jeg.
Den hellige Ånd varsler oss, det er derfor vi føler disse ting.
Jeg har hørt om andre som også føler det slik, en følelse av at det haster nå, før nådens dør blir lukket. Etter da vil ingen lukke opp døren, den vil være lukket og stengt.
Selv om jeg gleder meg ufattelig til himmelen og få se og være med Jesus, så er det en stor sorg at andre ikke tror på Hans navn, og mange er så likegyldige at jeg blir skremt.

perlen sa...

dette er sannheten etter skriftene i guds ord.Det finnes en satan som raser.Kjenner Guds nærvær i dette.Guds ånd viler over ditt innlegg,selv om det er alvorligt det du skriver kjenner jeg en megtig Guds kraft her,og en glede og hærlighet.Håper de ufrelste kan forstå at dette er noe bibelen skriver om..dødsrikets porter blandt annet.Gud må gi oss troende kraft til å vitne om Jesus,men også advarslene i Guds ord.Takk at du lar deg bruke av Gud

Rose-Marie sa...

ja dette er spesiellt å lese..for vi to har hatt nesten lik opplevelse.. ;) Må vi få flere med oss til himmelen :)

Anonym sa...

Jesus og det tullet fins ikke..herregud