mandag 23. mars 2009

Helvete.


Vil fortelle om En Opplevelse jeg hadde for en stund siden, Jeg fikk være med i helvete sammens med jesus. det var 3 opplevelser. det begynte med at jeg fikk gå med han i himmelen,Noe han ville snakke med meg om. Jeg gikk sammens med han på en grønn eng, det var fjell og vann som rant. og blomster, vakkreste jeg har sett noen gang, og det beste var at jeg gikk med jesus der. Han holdt min hånd så stoppet vi ved en elv,jeg satt meg ned og tok på vannet som rant, og kjente det så klart.. Mens jesus sto og smilte til meg. Husker ikke noe av det han sa, det går ikke ann å skrive det, det ligger helt innerst i meg. men det herligheten av å være der sammens med jesus, og gå ved hans side, det var en stor kjærlighet som man ikke kan forklare. Jeg ville ikke vekk der ifra,ville bare være der,men jeg vet.. at en dag er Jeg der igjen sammens med jesus.Og min andre opplevelse,Var da jeg fikk stå med jesus i Helvete. Han ville vise meg skrekken, og det grusomme.. han ville vise meg hvordan det var når man kom dit.men glad for at jeg ikke fikk se alt. da vi sto der,sto vi ved et veldig mørkt sted, det var køl svart og grusomt. jeg hørte noen kom løpende der vi sto,prøvde å komme seg unna,så det jeg skjønte var at det var en hule,eller en vei nedover der vi sto.. derfor gikk vi ikke lenger. Det kom nærmere og nærmere, jeg tittet på jesus,og da smilte han til meg, og da fikk jeg fred. Det kom en gutt og kastet seg ved Jesu føtter og begynte å be om tilgivelse, og han led en stor smerte, det kunne man se. Ansiktet hans var helt uttørket,og brent. og det virket som om han tørstet, han ba om tilgivelse hele tiden,mens han lå ved jesus føtter, og jeg kjente jeg fikk en sorg inni meg, og jesus skjønte det, jeg såg på jesus.. Kan du ikke ta med denne gutten? jeg var fortvilet. Jesus hadde tatt et skritt unna gutten,og sa til han, jeg kjenner deg ikke.og jesus sa, frykt ikke.. dette sted vil du ikke havne i. gutten ga seg ikke,Han tok meg på hånden, og kjente på meg.. han var død, det kunne man kjenne. så kasta han seg ned igjen, og såg bak seg hele tiden i panikk, det kom noen opp der han kom fra, for å ta han med igjen. å han sa til jesus, vær så snill.. jeg angrer,vær så snill.. jeg ber deg,jeg lover å følge deg. gutten var ung, og den angsten man kunne se i han, var forferdelig, han såg bak seg hele tiden. da jeg spurte jesus om han kunne bli med, så sa jesus til meg, det går ikke. mens jeg såg i jesus ansikt,var det sorg. han snudde vekk ansiktet. gutten såg bak seg og skrek, og så ble han dratt med igjen, mens man hørte skrikene til han. etter det våkna jeg hjemme hos meg,og skjønte at jeg var der. neste opplevelsen min,den 3. Var jeg Alene i helvete. jeg var ute en natt,jeg hadde festa og var full da jeg kom hjem. og jeg angret for det,for mine ting.jeg la meg for å sove,og jeg ba hele tiden om tilgivelse for det jeg hadde gjort, helt til jeg sovna inn.det var rart.. Plutselig så befant jeg meg et sted, Jeg falt og falt. det var mange mennesker som falt nedover fort forbi meg,akkurat som jeg falt sakte for å kunne se menneskene,en gutt falt fort forbi meg,og da kunne jeg se uttrykket hans i ansiktet. det var Angst,som du aldri kan oppleve her på jorden. det var forferdelig. det var hølete og fælt, og når jeg falt lenger å lenger nedover kjente jeg det ble varmere og varmere og varmere. vanskelig med å puste. kunne ikke i det hele tatt,fordi varmenvar så forferdelig vond. med en gang kunne man kjenne at man ville ha noe å drikke.tilslutt var jeg nede,og jeg ble tatt i skuldra med til en celle,der ble jeg satt inn. alt var forferdelig rundt meg. Og når jeg såg,satt det en kvinne der i cella.. ho satt sammenkrympet,og hadde blondt hår, langt blondt hår. men det va ganske svidd, og huden hennes var sånn som gutten jeg såg i begynnelsen,Helt tørka inn og hølete! svidd. jeg var redd, og skjønte ingenting med en gang hvor jeg var henn. men jeg ville bare få slutt på det og komme meg vekk,alt var så klart.Ho spurte meg hvor lenge jeg har vært der,jeg visste ikke, jeg ble ført inn hit. men jeg hadde vel akkurat havna der, for det er ingen tid der,og alt er klarere enn det er her på jorden, man tenker klarere. ho satt og var livredd,og ba til gud, til jesus. Ho sa tilgi meg,tilgi meg. jeg angrer. men inget skjedde. Det er ingen gud der som er der for å beskytte deg,Ingen engler. Ho snakka om jesus at han var herlig, ho skulle følgt han mens ho var på jorden. tilslutt ble cella åpnet,og jeg kjente angsten min, og jeg ropte på gud, hvor er du. jeg skjønte ikke hvorfor jeg var her nede, jeg var fortapt. Ingen utvei,jeg var fortapt. Og ble tatt med ut, hørte skrik overalt,mennesker som skrek og led en stor pine. av miillioner av sjeler som skrek og ropte samtidig hele tiden. det var støy og smerte. noen sa, Du kommer aldri ut her ifra'' og jeg ropte da på jesus,hva har jeg gjort? hva har jeg gjort for noe galt?? jeg ba om tilgivelse, hva har jeg gjort far?bare å vite det at du var Fortapt i helvete var en stoor pine,åstå der med sine egne føtter.Husker ene demonen sto og tittet ned på meg,Den var høy,og mye hår.. og brølte. og ånden dens stank like fælt som dødsriket selv. Lukt av Svovel og brent menneskekjøtt.Men den gjorde meg ingenting,jeg var redd for at den skulle gjøre meg noe, jeg sto med hue bøyd, og såg ikke opp, jeg kunne kjenne den tittet ned på meg.Det var ingen utvei,og jeg tenkte på min familie,mens jeg kjente smerten i hjertet mitt. jeg ville ikke de skulle havne der,ingen av mine måtte dit. jeg såg ho jenta jeg var i samma celle med, ble slept etter håret og tråkka på. mens ene demonen bøyde seg ned og beit henne Ved nakken,eller huet. og ho skrek og led sånn pine. jeg klarte ikke mere kjente jeg. demonene lo.. og de elsket og se hvordan menneskene led. da frydet de seg enda mere.Jeg lurte på hvorfor jeg ikke ble pint som de andre, og når jeg snakker om Pine,er det en virkelig pine, Det er noe du ikke kan tenke deg en gang. og havner du der fortapt,da er du fortapt, og du kommer aldri ut der ifra.jeg våknet opp, hjemme. Husker mamma sto over meg og tittet på meg,jeg var vill i blikket,og tenkte.. jeg ba om tilgivelse igjen,og takket gud for at jeg var tilgitt.For syndens lønn er døden,Synden gir lønn den også, og den lønnen du får er døden. Der i helvete,i en evighet. uansett hvor mye du ber og roper på herren, så hører han ikke. du er fortapt og under djevelens makt og hender. Jeg er glad for at jeg ikke fikk oppleve mer enn det der,det var nok for meg,og jeg tror gud såg det også,at jeg ikke hadde klart mere enn det.så, det er mye værre enn det jeg skrev her,det var min opplevelse,for gud ville vise meg det at han ikke gjør forskjell på noen. Han elsker dere og vil ikke at noen skal gå dit.så ta imot jesus i dag, for det kan bli for sent.

3 kommentarer:

Caroline Sande sa...

Hjelpe meg, dette er helt forferdelig.Vi må virkelig fortelle andre om dette så de kan slippe å komme dit. Det er helt forferdelig å lese....

perlen sa...

det er forferdelig å lese.vi ser hvorfor jesus måtte lide kordfestelsen,for å redde oss fra dette,slik at vi kunne bli frelst

Rose-Marie sa...

God bless ;)